Home » , » Jag är William (2017) Film På Ipad Uden Internet

Jag är William (2017) Film På Ipad Uden Internet

Film På Nexus Jag är William i bedste se videoformat. Film På Charlie Jag är William Med Danske Undertekster. Klassisk Film Jag är William i HD-format. Film På Kanten Jag är William i DVD-Rip kvalitet. Se Online Jag är William i PSP Mini-DVD kvalitet.


Nu kan du se en fuldende beskrivning av Jag är William nedan:
  • Originaltitel : Jeg er William
  • Film titel i ditt land : Jag är William
  • År av film : 2017
  • Genrer av film : Familj, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2017-12-21
  • Företag av film : Meta Film,
  • Länder film : Denmark,
  • Språk film : Dansk,
  • Varaktighet film : 86 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : DA,EN,SV,
  • Maska av film :Frank Hvam (), Peter Kroll (Svend), Alexander Magnússon (William), Carsten Rabjerg (), Stinne Henriksen (Mother), Bo Carlsson (), Martin Kongstad (), Amina Arrakha (Viola), Ludvig de Lorenzi (), Gregers Federspiel (Martin), Julius Green Volder (Arnold), Henrik List (), Anna Lyngby Olsen (), Nina Christrup (), Ferdinand Bach (Miller), Mona Stilling Poulsen (), Niels-Martin Eriksen (), Jakob Agermose Pedersen (Bertil Brystkasse), Rasmus Bjerg (Uncle Nils), Nicolai Jandorf Klok (), Zeev Sevik Perl (), Kaspar Colling Nielsen (), Dorte Højsted (Lise), Jeppe Bruun Wahlstrøm ()

6183580

Jag är William er den ideelle film tilvejebragt af Meta Film, med beskrivning av filmen är "William måste flytta till sin morbror efter att hans pappa gått bort. Morbrodern är en småfifflare och när han hamnar i trubbel måste William hjälpa till. Som om han inte har nog med problem själv; några mobbare i hans nya skola kräver honom på pengar för att han ska slippa stryk. Men hans nya vän Viola ger honom stöd och mod.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst øreforstyrrende lydkvalitet og største starring aktörer.

deres först fandt ud af om den här filmen är jag inte helt säker hvis jeg ligesom idé eller muligvis ikke. Efter att ha sett det Forhold til at tale vi virkelig værdsætte. Jeg anbefaler absolut den här filmen for dem der som de fleste genre Familj, Drama, . Du kan sikkert titta på den særtilbud bare klick indsende och registrera, regner med titta forskellige senaste filmtitlar uden omkostninger.

... Film På Viaplay Jag är William i høj kvalitetskvalitet 720p ....




Production Design : Søren Schwarzberg, Line Producer : Louise Grosell, Executive Producer : Meta Louise Foldager, Screenplay : Kim Fupz Aakeson, Executive Producer : Nina Bisgaard, Editor : Peter Winther, Director of Photography : Eric Kress, Producer : Stine Meldgaard Madsen, Costume Design : Louize Nissen, Director : Jonas Elmer, Producer : Jakob Kirstein Høgel, Novel : Kim Fupz Aakeson, Casting : Tanja Grunwald
Ja, nu du kan se film avseende Jag är William 100% längd och förvärva den ansluta till detta film Jag är William i Top Video Format.


Tags: based on novel, mental illness, uncle nephew relationship, courage,

You've just seen the movie categories Drama / Familj titled Jag är William (2017) Film På Ipad Uden Internet. You can bookmark this page with the URL https://filmvilsen2017.blogspot.com/2017/12/jag-ar-william-2017-film-pa-ipad-uden.html. Thank you!
Jag är William (2017) Film På Ipad Uden Internet 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Vilsen 2017 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger